Soropositivo.Org

O preservativo ea información, en conxunto, son mellores que o PrEP, aínda que a vida con VIH

Miña Primeira Pílula: Iniciando o Tratamento VIH pola Primeira Vez

Sobre esta serie: Fose o AZT ou o Atripla, década de 1980 ou 2010, unha persoa que vivía con VIH e estaba en tratamento sempre recorda da súa primeira pílula. E queremos oín-la. Como lidou cos efectos secundarios? Ficou hesitante para iniciar o tratamento? Tivo que facer algunhas dietas ideais? Escribe por extenso a súa historia (entre 200 e 1000 palabras, por favor!) Ou filma un vídeo no You Tube, eComparte súa Historia! Non ter medo. Podes usar un pseudónimo

Ler historias enviadas por usuarios forman parte da serie de abaixo!

Cando o inicio do tratamento para VIH é un carrusel de pílulas

Parte da serie no Brasil

Por Insomnio no Brasil

De The Body.com

26 de setembro de 2014

Non hai moito tempo comecei a tomar meus medicamentos. Fun diagnosticado na fin de 2008, pero non iniciei o meu tratamento ata decembro do ano pasado, cando a miña conta CD4 caeu a 300. Como membro activo dun foro en liña sobre VIH / SIDA en Brasil así como, investigador biomédico, eu sabía de todos os medicamentos e posibles efectos secundarios, nada diso era novo para min.

No Brasil, temos os recursos gratuítos, pero sen tantas opcións cantas noutros países. Entón, para comezar, tiven que asignar Viread [tenofovir] Epivir [lamivudine, 3 TC] e Sustiva [efavirenz, Stocrin]. Con excepción dos soños moi vívidos e náuseas matinais (eu adoitaba toma-los todos dunha vez antes de durmir), eu sufría vómito durante toda a noite (máis tarde, descubrín que non debería ter nada para comer, polo menos dúas horas antes de tomar efavirenz).

O sétimo día, tomando estes fármacos, apareceu unha erupción da pel. Quero dicir, unha ENORME erupción. Meu corpo estaba tomado diso. Certo día, tiven que cubrir de roupa, [ir ao] traballo e, a continuación, ir ao consultorio médico para saber o que pasou. Xuntos, podemos o lavado dos medicamentos e entón, comezar outras dietas.

"Probei tres tratamentos só para constatar que era o tenofovir que estaba me facendo ir con bastante Urticaria polo corpo".

Agora eu tomoCombivir[AZT / 3TC] e Efavirenz. De feito, estou tomando ambos hai máis de seis meses. Ademais, teño soños ben reais; polo que preciso tomar Clonazepam [Klonopin] antes de ir durmir. Se non, segundo de cinco a sete veces durante a noite tendo pesadelos horribles. Logo que tomo o Efavirenz, uns 20 a 30 minutos despois, sinto como se está borracho e drogado. Como se fose pouco, aínda teño dificultades para espertar de mañá e por iso teño que cambiar a miña rutina de traballo. Por outra banda, eu me dei moi ben co Combivir; a pesar de que me causa un pouco de dor muscular e cãibras, pero iso non me molesta tanto. Outra cousa que ás veces sinto a causa do Combivir é un pouco de mareo (náuseas), pero iso depende do que eu como. "Unha cousa que entender é que se eu comer dereito e á hora correcta, non sinto mareo".

Meu próximo seguimento será en setembro. Espero ser indetectável, e resolverei algunhas outras cuestións tales como, unha lixeira depresión e levantar tarde (creo que sexa un conto de efavirenz e clonazepan).

Cal foi a súa pílula? Foi AZT ou Atripla, queremos contar a súa historia! Escribe súa historia (entre 200 e 1000 palabras, por favor!) Ou filma un vídeo no You Tube, e correo-e para

Comparte súa Historia! Non ter medo. Podes usar un pseudónimo

Nós postaremos meus Primeiras Historias de Pílulas dos lectores aquí no noso Centro de Recursos no Inicio do Tratamento do VIH.

Deixe unha resposta

Este sitio usa Akismet para reducir o spam. Aprende a procesar os teus datos de comentarios.

WhatsApp WhatsApp connosco
Ola. Fai clic aquí e fala comigo, Claudio Souza. No blog ten todo o que precisa saber. Eu xa tente facelo contando coa boa vontade de cada un. Isto é un traballo, e eu pasarei a vivencia-lo así: Unha bimestralidade de R $ 17,00. Eu definitivamente non esperaba o mellor das persoas. Elas tergiverssam con todo, prometen algo e non se cumpre, o pretexto de todo, ata do máis bisonho, incluíndo chantaxe emonional: "somos amigos", din. Convenientemente amigos. Vexamos entón
GTranslate Your license is inactive or expired, please subscribe again!