Prednisona e sarcoma de Kaposi VIH

KS_image_crop-150x150"Neste país (EE. UU.) En 1996, cando vimos as drogas antirretrovirales xurdiron, pensamos que SK [sarcoma de Kaposi] desapareceu. E pensamos que era o final de SK. Ben, non tan rápido ", dixo Toby Maurer, MD, profesor de dermatoloxía clínica na Universidade de California, San Francisco e médico senior na clínica de VIH no Hospital Xeral de San Francisco.

O sarcoma de Kaposi - tan común durante o auxe da epidemia, as persoas que viven con VIH e SIDA E é máis coñecido como o prototipo da enfermidade que define a SIDA. Ela é causada polo herpes virus humano 8 (HHV-8) e xeralmente resulta en lesións de pel cunha distinta cor escura na pel ou no interior da boca, o tracto respiratorio ou gastrointestinal.

Maurer chama a atención sobre o feito de que os corticosteroides, como a prednisona, poden desencadear a aparición de lesións de pel (SK) en persoas que son infectadas co HHV-8, pero nunca presentaran síntomas de SK antes. "Non podo dicirlle cantas veces á semana vexo a SK ligado á prednisona. E non só estou vendo isto no grupo infectado polo VIH, pero os homosexuais VIH negativos en San Francisco tamén presentaron estas lesións. Probabelmente vexa a tres ou catro persoas ao mes que están desenvolvendo SK activado por esteroides. "

O sarcoma de Kaposi (SK) lesións de pel (Foto: Instituto Nacional do Cancro)
O sarcoma de Kaposi (SK) lesións de pel (Foto: Instituto Nacional do Cancro)

Moitas persoas, tanto as que teñen e sen VIH, inféctanse co virus do herpes que é responsable de SK. Non está do todo claro como se transmite HHV-8, pero é probable que o HHV-8 se transmita oralmente e / ou sexualmente. Estímase que Entre 30% e 60% dos pacientes VIH-positivos e 20% ou 30% dos pacientes VIH-negativos os homes que teñen relacións sexuais con homes están infectados con HHV8.

Lanzando unha advertencia, Maurer instou a outros proveedores de VIH a pensar dúas veces antes de prescribir a medicación de esteroides. "Xa non son fanático do uso de prednisona para os nosos pacientes. Obviamente, hai momentos nos que ten a necesidade de usar prednisona. Pero se non precisa prednisona, pense niso cen veces. "

Traducido por Cláudio Souza do orixinal en Prednisone crear "turn on" Kaposi 's sarcoma in people with VIH Por Emily Newman

¿Recibiches o teu reactivo de diagnóstico e tes medo? Pensas que a túa vida acabou? Está a ter pensamentos "do tipo sen idea "?

¡Ten que esperar!

Comprenda que a miña resistencia foi construída un día cada vez, unha enfermidade tras outra, unha SUSAN DESPOIS DO OUTROS!

A resiliencia non é algo co que naces. ¡RODO! Unha cae tras outra. Por cada caída segue inevitablemente un novo rebote!

En resumo:

Levántate

¡Sacuda o po!

¡E volta!

O seu médico, o seu médico pode facer moito para vostede.

A túa familia, se tes algunha, porque non me queda ningunha, poden ou non poden facer algo por ti.

¡Deus podía facer todo por ti!

Pero depende de ti decidir seguir adiante ou sentarche na calzada!

Pensas que falo demasiado? Por favor, lea o meu historial médico obsoleto. 🙂 ¡Pode levar un pouco!

E en canto á saúde, é un dereito de todos e un deber do Estado

anuncios

Publicacións relacionadas

Comentar e socializar. A vida é mellor cos amigos.

Este sitio usa Akismet para reducir o spam. Aprende a procesar os teus datos de comentarios.

Soropositivo.Org, Wordpress.com e Automattic fan todo o que esteamos ao noso alcance respecto á súa privacidade. Podes aprender máis sobre esta política neste enlace Acepto a política de privacidade de Soropositivo.Org Ler todo na política de privacidade

%d bloggers como este: